Idag har det varit en lugn och skön dag. Vi har ändå fått ganska mycket gjort, vilket alltid känns bra, så att man vet att man inte bara ligger och fiser i soffan! :P 
Men morgonen började med att Henrik och jag hade våran veckliga söndagsstädning (storstädning). Det va egentligen jag som städade då jag tyckte att det var bättre att Henrik fortsatte att fixa med bordet, som han har byggt själv, och som ska stå i matrummet. Det börjar se riktigt bra ut och passar väldigt bra i det rummet!! :)

Efter all städning va det dags att bege sig till gymmet. Idag blev det ett tricept- och bröst pass men inte ett så extremt jobbigt ett. Jag började väldigt lugnt med lätta övningar, som sedan med tiden blev jobbigare med tiden. Känns skönt att man kan ta sådana pass där man blir trött men att man änå känner att man orkar med allt.

 
Efter gymmet blev det att handla lite och sedan åka hem och göra mat. Vi handlade bingolotter idag också så det blir att spela snart också. Jag hoppas att vi iaf kan få vinna något, då vi verkligen aldrig gör det!!! Hade ju liksom inte suttit fel med att få lite pengar till någon resa eller kanske lite heminredning! :)
 
Igår så fixade jag ju en lite vagn och såhär blev resultatet (än så länge)
 
 
 
 
Vi har tänkt att ha det som barbod, men just nu så är det lite tomt. Men vi ska fixa så att vi kan fylla det snart men varken jag eller Henrik dricker alls mycket så det kommer väl inte direkt användas så himla flitigt men ändå kul att ha och sen att pyssla med något! :) 

Men nu blir det att sätta på 7:an och köra bingolotte! :)

Kommentera

Publiceras ej