Igår va detHenrik och la hjärtans dag. Min första, som jag faktiskt firar med något, vilket kändes jättebra! Henrik och jag hade bestämt att vi skulle åka iväg, under dagen, till Ullared och sen på kvällen fira det mer med en film och lite mat :). 

När vi kom till Ullared va det ganska mycket folk men som tur va så avtog det rätt mycket på eftermiddagen. Vi va mest där för att hitta saker till huset, som porslin, lampor och tavlor mm. Vi hittade väldigt mycket som vi ville ha så det blev en riktigt bra dag! :).


Idag har Henrik och jag fått besök av hans familj. Det va riktigt kul att dem också fick se huset nu när det var klart och allt :). 

Nu är jag påväg in till stan för att kolla på bio. Vilken film blir det inte om femtio nyanser av honom! :) Det blir jag och massa andra tjejkompisar, vilket kommer bli riktigt kul! Har inte läst böckerna så ska bli intressant att se vad den verkligen handlar om haha :P.

Kommentera

Publiceras ej