Idag har jag haft en lugn dag hemma tillsammans med Tammy! Dagen började med att jag vaknade av att Tammy gick runt i sängen och puffade på mig, så då fattade jag att det va dags att gå ut med henne. Så det blev för mig att skotta lite medan jag väntade på att hon skulle kissa. Det blev såklart också lite lekade i snön då det kom så himla mycket igår kväll och natt. Visst är det fint när det snöar och så men man blir ju lite trött på att det förvinner, och man börjar känna vårkänslan, men att det då kommer tillbaka dagen efter :/....

Lite senare på dagen blev det en riktig promenad. Det blev riktigt soligt precis innan vi skulle gå ut så det va helt perrfekt men när vi hade kommit en tredjedel av vägen så va vi tvungna att vända. Det va stora pölar hela vägen och alldeles plaskigt. Så det gick inte riktigt att fortätta att gå där men det blev en lite runda iaf och utsikten runt där är inte helt ful! :).

 
 
Idag när jag skulle hämta posten, så hade jag och Henrik fått våra bankkort. Det känns riktigt skönt att vi fått dem och att vi slipper tänka på det något mer. Det kortet jag fick ser ju exakt ut om mitt egna bankkort, så hoppas inte att man råkar ta fel någon gång och typ råkar köpa skor för matpengarna haha :P.
Det va inte det ända som kom på posten denna veckan utan igår så kom alla det bilderna som jag beställde fr någon vecka sedan. Riktigt kul att ha lite personliga bilder och så i huset! Blir lite mer vårat då tycker jag ch sen allti kul att hela tiden kunna se dem sem man älskar och sen att se bilderna och sen tänka på de stunder som gör en glad :).
 
 
 
Nu kom Henrik hem så nu blir det väl att äta något och sen åka och träna! :) Blev ju ingen träning igår, vilket sög, så är därför extra taggad att träna idag. Dagens pass kommer att bli ett triceps och ryggpass och idag ska jag verkligen köra på då jag känner att jag behöver det.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej