Igår bstämde sig jag och Henrik oss för att ta hem Luna till huset, för att Tammy kanske skulle kunna slappna av lite mer. Mamma tyckte väl kanske inte att det var den bästa saken att göra, då hon kanske skulle börja hålla sig endast till Luna och inte att försöka att vara med Henrik. Hon vill inte riktigt vara med honom nu utan när han kommer så blir hon nästan "rädd". Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att hon ska vilja vara med honom och så att hon inte är så fast vid mig som hon är nu. Jag och Henrik tror att vi bara måste låta henne vänja sig vid oss och inte stressa fram något, men är ju inte så lätt, då man vill att hon ska känna sig hemme med oss båda! 
Hoppas att det löser sig snart iaf! 
 
Ikväll är Henrik i stan på avskedningsfest, för en av hans kompisar. Ganska skönt att vara lite ensam ibland men hade lite sällskap för en stund sen, då Joakim och hans flickvän var på besök. Han har inte sett huset alls och det var länge sedan vi träffades, så det var kul att han, och även hon såklart, fick se det! :)
Snart blir det att kolla på mellodifestivalen med tjejerna i soffan, Myspys! :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej