Idag vaknade jag upp med en sjuhelsikes träningsverk i armarna!! Är ju inte speciellt skönt men blir ändå nice då man vet att gårdagens träning har gett mycket :). Idag va det dags för att låta benen och magen att få en ordentlig omgång. Mitt mål med benträningen är mest nu att jag vill ha rumpan formad med på övre delen. För att få rumpan mer fast och rund. Så idag testade jag lite andra övningar som ska vara bra för just det området, så jag ska ge allt framöver för att få den perfekta rumpan :P. 
 
Hela denna veckan, förutom i tisdags, Så har jag varit på gymmet och utan Henrik där. Det känns lite tråkigta att vara där själv men imorgon är han ledig, så då hoppas jag att han vill åka dit med mig. Annars får jag väl även då åka dit själv.
 
 
Kul när man är lika rosa röd i ansiktet, efter passes, som jordgubbs shaken man dricker ^^

Kommentera

Publiceras ej