Idag så hade jag tenta på morgonen, så Henrik va gullig och åkte med mig dit, så att jag slapp åka till Jönköping igår kväll! Tentan gick väldigt snabbt, så efter det så åkte vi iväg till Ludde och Ester för att hälsa på dem lite. Det blev lite prat och fika där innan vi alla åkte iväg till farmor, som jag hade lovat att hälsa på. Där var även min faster som jag inte träffat på ett bra tag, så det blev att prata igen lite om vad som har hänt nu med allt. 

Efter mycket mysprat så va Henrik och jag tvungna att åka så då rog vi iväg till A6, där vi hade lite att köpa. Vi skulle kolla på lite färg och sådant och sen hade jag plan att köpa ett par pennor, som ska vara roliga :). Vi hittade det vi skulle ha men va lite osäkra på om vi kulle köpa färg nu eller vänta med det till lite senare, då vi är helt säkra på att vi vill ha det! 

Direkt när jag kom hem så sprang jag fram till våra planterade växter för att se ifall våra pumpor har vuxit något mer sen igår. Och shit vad dem har vuxit sedan i fredags!!!! 
Fredag
 
Lördag
 
Idag
 
Hoppas att dem blir riktigt stora så att vi kan laga mycket saker med pumpa. Inte för att jag har ätit mycket rätter med pumpa innan men jag har läst mycket om nyttiga pumpapajer och så så det skulle vara riktigt kul att testa och experimentera vad man kan lyckas med :).
 
Efter en dag med mycket aktivitet så blir det nu att ta det lite lugnt tillsammans med Henrik hemma i huset. Men hoppas att vi hinner med lite träning ikväll och om det hinns med så blir det isf ben och magpass :).
 

Kommentera

Publiceras ej