Idag trodde jag att jag jade skola på morgonen men såg en stund innan jag hade tänkt åka, att jag inte hade det idag. Då bestämde jag mig för att åka in till Eksjö istället för att träffa Ofelia och sen för att plugga lite på Princess. Jag kunde ha suttit hemma och pluggat men blir så himla segt att bara vara hemma så kände att jag behövde komma hemifrån och göra lite annat! :)

Så idag blev det då att jag åkte förbi och träffade Ofelia, som va hemma hos en kompis. Vi satt och pratade en stund sen gick vi tillsammans in till stan. Känns lite konstigt att man inte ses lika ofta längre men blir ju kul när vi väl ses. 
I stan va jag och kollade lite på Lindex och sen va jag inne på trafikskola och frågade dem lite hur det fungerar med en intensivkurs och vad det skulle kosta och så. Jag funderar på att ta en snart men ska försöka att inte säga något till Henrik för att sen förhoppningsvis kunna göra det som en liten kul grej att faktiskt ha körkortet sen. Men får se lite hur det kommer att fungera med skolan och allt bara!! 

Nu har jag suttit och pluggat på Princess men väntar nu bara på bussen för att åka hem. 


Kommentera

Publiceras ej