Imorgon har jag tenta i medicinsk fysik! Det känns som att det är mycket som har fastnat men jag är lite osäker hur det kommer att gå ändå. Det har blivit en del pluggande idag just för denna saken men sen har jag också hunnit med lite annat också. Det blev lite "spa behandling" hemma med FOOT SPA :). Man ska ha fötterna i påsarna i 1 timme sen 3-5 dagar efter så ska hud börja lossna ifrån fötterna. Hoppas nu att det fungerar för skönt om man kan få riktigt babylena fötter nu till våren :P.
 
 
 
Idag har jag också, för första gången testat min juicecentrifug, som jag fick i julklapp :). Jag testade att använa äpple och apelsin. Det blev riktigt gott faktiskt och jag kommer verkligen att göra mer igen! :)
 
 
Nu ska Henrik och jag åka till Hult för att gratta pappa som fyller år idag :). Har inte ringt och grattat idag så hoppas att han inte tror att jag inte vet att han fyller idag :P.
 

Kommentera

Publiceras ej