Idag så hade jag ingen skola och Henrik va ledig, som han alltid är på fredagar när han har jobbat kväll :).
Vi åkte då in till nässjö för att åka förbi banken en stund. Vi har pratat ett tag om att starta ett gemensamt konto som vi ska ha som matkonto. Känns skönt att bara sätta in de pengarna man ska ha till mat i månaden och sen bara kunna ta av det och inte tänka på vem av oss soim betalade sist. Inte för att det har varit ett problem innan men jag tror nog att många bråk som blir i förhållanden handlar om mat. Och det känns ganska tragiskt! 

När vi ändå skulle in till stan så tänkte jag att vi kunde använda några kuponger, som vi fick för att vi va nyinflyttade. Det va en gratis kaffe och muffins på Thimons vi fick, så det va mysigt att sitta där och ha som en liten fikadejt :). 

För en stund sen så kom jag och Henrik hem ifrån gymmet och idag blev det rygg och biceps pass :) Riktigt skönt att vara på gymmet igen å jag hela veckan har velat träna. Nu när man fixat ett gymkort så är jag inte så sugen att träna här hemma. Förra veckan då jag körde ett benpass och tränade triceps och bröst, så tog jag i lite för mycket så hade ganska ont flera dagar efter. Så idag blev det att köra ett lite lugnare pass, vilket va skönt!
Imorgon så blir det att gå till gymmet igen och då blir det ett mag och benpass :). 
 
Nu blir det ite fredagsmys i soffan med att kolla på an idiot abroad! :)

Kommentera

Publiceras ej