Idag va jag i Eksjö tidigt på morgonen för att jag skulle gå till UMO snabbt. Eftersom att jag var i stan så tidigt och att Henrik jobbar kväll denna veckan så tänkte jag att det kunde vara smidigt om vi kunde gymma efter mitt besök. Visste inte riktigt hur snabbt det skulle gå för mig men det tog typ bara 15 min, så jag var klar redan lite efter 9 och ringde då Henrik. Men han var inte sugen på att träna längre utan ville fixa hemma.... så då blev det att jag gick dit själv och körde ett biceps- och ryggpass. Det va ingen när jag kom dit, SÅ SKÖNT!, men efter ett tag så kom det 2, vilket inte va så farligt.
 
Även att Henrik inte va med på gymmet så gick det otroligt bra och jag kände att jag fick ut otroligt mycket av den tiden jag var där. Börjar kännas bättre och bättre dem passen man utför, vilket är riktigt kul att känna :) Men dagens pass såg ut såhär:
 
-Skivstångscurls
-Skivstångscurls med omvänt tag
-Hammercurls
-Sittande kabelrodd
-Latsdrag
-Marklyft
-Raka pulldowns
- + en nackövning (vet inte vad den heter eller har bild på den)
 
 
 

 
 
 
Detta va som sagt ett köttigt pass och efter mådde jag super! :) 
När jag kom hem så blev det att fixa lite att äta sen umgås lite med Henrik innan han stack till jobbet. När han hade åkt satte jag mig framför datorn för att fixa med mitt cv, som jag ska försöka lämna ut imorgon, för att förhoppningsvis kunna få ett sommarjobb!! Tycker att det blev riktigt bra faktiskt men ska bara skicka det till mamma så att hon får kolla på det och säga till ifall det är okej eller inte.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej