Idag va tanken att jag och Henrik skulle upp tidigt för att åka till gymmet och träna. Upp tidigt kom vi men inte tilräckligt då jag hade tänkt lite fel med tiden och om vi då hade åkt skulle det ha blivit riktigt sressigt, då jag hade skola idag. Så istället för att träna blev det bara en lugn morgon framför tv:n för att se ett avsnitt av An Idiot Abroad. Det va såklart lirte tråkigt att inte åka och träna men får se det så att jag fick lite mer tid med Henrik här hemma, vilket jag inte kommer att få så mycket denna veckan då han jobbar kväll.
 
Idag hade jag en ny kurs. Den kursen heter Sjukdomslära och verkar vara ganska rolig faktiskt. Har tentaom redan 5 veckor så blir att börja plugga på det typ direkt. Nu blir det att sova, då jag varit riktigt jäkla trött hela helgen!
 
 

Kommentera

Publiceras ej