Idag åkte jag in till stan för att fika med mamma :). Jag kände att jag behövde prata lite med mamma om allt som händer runt om nu och få lite råd om vad jag ska göra! Blev såklart lite annt vi pratade om också och inte bara om mina problem och val i livet :P. 
Förutom fikan så gick vi och kollade lite på stan där det blev en del köpt, iaf ifrån min sida. Det blev 3 tröjor och lite dekorations grejer :). Hittade lite annat också men ska ta med Henrik in imorgon och kolla på lite saker som jag nog tror att han också kommer att gilla. 

 
Hittade också denna otroligt coola fågelbur!! Hade så velat ha den men den kostade typ 7000 kr så det är lite för mycket det :P
 
Efter fikat och shoppingen med mamma så åkte jag ensam till gymmet, där jag började småträna lite innan Henrik var påväg in. Där blev det ett biceps och ryggpass. Kände verkligen att jag fick ut otroligt mycket av dagens pass och jag kommer nog att få ganska så lagom träningsverk imorgon... :D
 
 
Sen har det verkligen börjat att hända saker där jag och Henrik planterade massa grönsaker och kryddor! Detta på bilden tror jag var Oregano, och det är en del, så vi kommer nog aldrig att behöva köpa mer efter detta haha :P.

Kommentera

Publiceras ej